Ülkemizde 16.05.2014 tarihli ve 29002 Sayılı Resmî Gazetede yayımlanan yönetmelik kapsamında 112 Acil Çağrı Merkezleri kurulmaya başlandı ve İstanbul İlinde ise Haziran 2020 tarihinde bu sisteme geçildi.
Orman Bölge Müdürlüğü olarak önceleri mevcut personelle yerine getirilen acil çağrı yönlendiricilik işi için 2021 yılında yapılan ihale ile ağırlıklı olarak orman mühendislerinden bir ekip oluşturuldu. 112 Acil Çağrı Yönlendiricinin 2021 yılı yıl sonu değerlendirmesinde " İş Yükü, Ortalama Görüşme Süresi, Reaksiyon Zamanı ve Cevapsız Çağrı" istatistik verilerine göre Bölge Müdürlüğümüz Kasım 2021 ayında 112 Acil Çağrı Merkezinde tüm kurumlar içerisinde en başarılı kurum, çalışanımız Orman Mühendisi Hülya Hayta ise en başarılı çalışan seçildi.
Bölge Müdürlüğümüz çağrı yönlendiricilerin:
● Ortalama cevapsız çağrı yüzdesinde : %0.21
● Ortalama görüşme süresi: 32 sn.
● Ortalama reaksiyon süresi: 1.44 sn. oldu.
Bölge Müdürlüğümüz Kasım 2021 döneminde %99,8 istatiksel başarı oranı yakalayarak tüm kurumlar içinde birinci oldu..