12.01.2022
112 Acil Çağrı Merkezinde Bölge Müdürlüğümüzün Dikkat Çeken Başarısı


Ülkemizde 16.05.2014 tarihli ve 29002 Sayılı Resmî Gazetede yayımlanan yönetmelik kapsamında 112 Acil Çağrı Merkezleri kurulmaya başlandı ve  İstanbul İlinde ise Haziran 2020 tarihinde bu  sisteme geçildi.

Orman Bölge Müdürlüğü olarak önceleri mevcut personelle yerine getirilen acil çağrı yönlendiricilik işi için  2021 yılında yapılan ihale ile ağırlıklı olarak orman mühendislerinden bir ekip oluşturuldu. 112 Acil Çağrı Yönlendiricinin  2021 yılı yıl sonu  değerlendirmesinde " İş Yükü, Ortalama Görüşme Süresi, Reaksiyon Zamanı ve Cevapsız Çağrı" istatistik verilerine göre  Bölge Müdürlüğümüz Kasım 2021 ayında 112 Acil Çağrı Merkezinde tüm kurumlar içerisinde en başarılı kurum, çalışanımız  Orman Mühendisi Hülya Hayta ise en başarılı çalışan seçildi.

Bölge Müdürlüğümüz çağrı yönlendiricilerin:

● Ortalama cevapsız çağrı yüzdesinde : %0.21

● Ortalama görüşme süresi: 32 sn.

● Ortalama reaksiyon süresi: 1.44 sn. oldu.

​Bölge Müdürlüğümüz Kasım 2021 döneminde %99,8 istatiksel başarı oranı yakalayarak tüm kurumlar içinde birinci oldu..

​ 


 


Yazdır